Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Poznań
    (60-942)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultantka - specjalistka ds. świadczeń rodzinnych

Poznań

, FUNDACJA NA RZECZ PROMOCJI I ROZWOJU
zakończona
Opublikowane 2016-01-09 10:23:28

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultantka - specjalistka ds. świadczeń rodzinnych
Poznań

Opis stanowiska

Konsultantka - specjalistka ds. świadczeń rodzinnych
FUNDACJA NA RZECZ PROMOCJI I ROZWOJU
Fundacja na rzecz promocji i rozwoju Głos Młodych – to organizacja pozarządowa o charakterze non-profit, która zakłada stworzenie i wdrożenie możliwie najlepszego systemu promocji i rozwoju artystów, naukowców, a także Polski i jej dziedzictwa kulturowego na arenie międzynarodowej.
Nasz projekt umożliwia szerzenie przedsiębiorczości w ramach wolnego rynku, poprzez ich realizację w sposób etyczny i odpowiedzialny społecznie, rozwijaniu zdolności komunikacyjnych, umiejętności wykorzystywania nowoczesnych technologii.
Uczestniczący w programach, w oparciu o ustalone kryteria, działając w zespołach, kreują własne projekty i stają się ich menedżerami.
Będziemy szukać środków na wdrażanie pomysłów – na ich realizację. Jednocześnie Fundacja zapewnia w miarę możliwości i zasobów wsparcie merytoryczne i logistyczne.
Posiadamy doświadczoną kadrę z różnych branż .Współpracujemy również z przedsiębiorcami, organizacjami studenckimi, uczelniami, organizacjami politycznymi.
Pokażcie nam swoje osiągnięcia i plany na przyszłość.

Zakres obowiązków

- udzielanie kompleksowej informacji na temat możliwości i warunków ubiegania sie o świadczenia rodzinne w krajach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii,
- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przedkładania stosownym urzędom realizującym zagadnienia unijnych świadczeń rodzinnych w Polsce (formularze E 401, E 411 i inne dokumenty),
- pomoc w przygotowywanie pism urzędowych i innych pism na potrzeby urzędów,
-pomoc w przygotowywanie odwołań do wszystkich instancji od decyzji administracyjnych (w szczególności od decyzji o zwrocie świadczeń rodzinnych nienależnie pobranych), reprezentowanie stron przed tymi instytucjami,
- współpraca z instytucjami zagranicznymi w celu przyspieszania załatwianych tam spraw obywatelom Polski,

Wymagania

- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (psychologia, pedagogika, socjologia, prawo),
- doświadczenie z zakresu obsługi klientów – najlepiej w call center lub telemarketingu,
- dobra dykcja,
- wysoka kultura osobista, miły głos
- znajomości ustawy o świadczeniach rodzinnych, prawo administracyjne
- język angielski lub niemiecki na poziomie umożliwiającym komunikowanie się,
- umiejętność skutecznej komunikacji

Oferujemy

• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze administracji, świadczeń rodzinnych, prawa międzynarodowego , świadczeń społecznych w europie .
• energiczny, niebanalny zespół, który gwarantuje przyjazną atmosferę pracy
• czynny udział w rozwoju fundacji
udział w bezpłatnych kursach i szkoleniach
• możliwość otrzymania referencji, które przybliżą Cię do zdobycia wymarzonej pracy a dla najlepszych polecenie do zaprzyjaźnionych z fundacja firm

Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883".
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.