Praca na stanowisku Specjalista ds. zakupów
Sulęcin
, Randstad Polskazakończona
Opublikowane 2016-01-22 11:48:13
Opublikowane 2016-01-22 11:48:13
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. zakupów
Sulęcin
Opis stanowiska
Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Zakres obowiązków:
planowanie i realizację zakupów komponentów i materiałów zgodnie z planem produkcji i prognozami sprzedaży
zabezpieczenie terminowych dostaw
aktualizacja informacji o terminach realizacji zamówień
eskalowanie opóźnień i sytuacji krytycznych związanych z potencjalnym brakiem materiałów do produkcji
Wymagania
wykształcenie wyższe (logistyka, zarządzanie produkcją, ekonomia)min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
bardzo dobra znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
znajomość systemu operacyjnego SAP - mile widziane
biegła obsługa programów Microsoft (głównie Excel)
Oferujemy
praca w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.\".
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.