Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Kraków
, Empik School Learning System Poland sp. z.o.ozakończona
Opublikowane 2016-02-02 12:43:59
Opublikowane 2016-02-02 12:43:59
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Kraków
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych (bezpośrednia i telefoniczna) - 70%
- obsługa przed- i posprzedażowa klientów (bezpośrednia i telefoniczna) - 15%
- udział w akcjach promocyjnych szkoły - 5%
- prace administracyjne związane z obsługą kursów - 10%
Wymagania
- inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie do realizacji celów sprzedażowych- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu
- inicjatywa i zaangażowanie do pracy
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej mile widziane
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny grafik
- motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
- wewnętrzne szkolenia, coaching sprzedażowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe
- dofinansowanie do karty MultiSport
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.