Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Bydgoszcz
    (85-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator ds. jakości

Bydgoszcz

, SDL_Poland
zakończona
Opublikowane 2016-02-24 12:56:27

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator ds. jakości
Bydgoszcz

Opis stanowiska

SDL International – jedna z największych na świecie firm w branży IT, producent wiodącego oprogramowania dla tłumaczy, dostawca usług dla 48 marek globalnych, poszukuje kandydatów do pracy stałej w oddziale firmy w Bydgoszczy w dziale zarządzania jakością na stanowisku
Koordynator ds. jakości
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontrolowanie jakości projektów tworzonych przez poszczególne działy firmy SDL. Będzie odpowiedzialna za ocenianie projektów oraz kwalifikację ich jakości.

Obowiązki:
- kontrola oraz ocena jakości projektów tworzonych przez poszczególne działy firmy
- znajdywanie i kategoryzowanie błędów w jakości sprawdzanych projektów
- tworzenie raportów przedstawiających ocenę jakości poszczególnych projektów
- nawiązywanie współpracy oraz negocjowanie stawek z zewnętrznymi zasobami, potrzebnymi do pełnej kontroli jakości projektów
- znajomość oraz przestrzeganie norm i procedur ISO

Wymagania

- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- umiejętności organizacyjne oraz administracyjne
- umiejętność pracy wielozadaniowej oraz pod presją czasu
- zdolności negocjacyjne
- asertywność, komunikatywność
- skrupulatność i zwracanie uwagi na szczegóły
- dobra znajomość MS Excel, z naciskiem na tworzenie raportów oraz filtrację danych
- dobra znajomość MS PowerPoint

Mile widziane:
- znajomość narzędzi wykorzystywanych w procesie tłumaczenia
- Excel: znajomość makr mile widziana

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie w rozwijającym się oddziale międzynarodowej firmy
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem wykwalifikowanych trenerów
- aktywny udział w projektach międzynarodowych, codzienny kontakt z oddziałami firmy i klientami na całym świecie
- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii
- prywatną opiekę medyczną
- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)
- dobrze wyposażone pokoje biurowe dostosowane do potrzeb zespołu
- pracę w systemie jednozmianowym na podstawie umowy o pracę
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.