Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse/ekonomia

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (18-413)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds rozliczeń projektów i zarządzania finansowego

Sosnowiec

, Stowarzyszenie Aktywne Kobiety
zakończona
Opublikowane 2016-02-25 13:17:16

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds rozliczeń projektów i zarządzania finansowego
Sosnowiec

Opis stanowiska

Opis stanowiska:
- nadzór nad prawidłową realizacją finansową projektów zgodnie z wymogami grantodawcy i wnioskami o dofinansowanie,
- przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdań w części finansowej,
- bieżące monitorowanie wydatków
- finansowe rozliczanie projektu i jego sprawozdawczość
- kontrola dokumentów finansowych pod kątem formalnym i rachunkowym
- nadzór nad budżetem projektów
- monitoring finansowy
- rozliczenia międzyprojektowe
- współpraca z biurem księgowym
- dokonywanie płatności
- doradztwo w zakresie zarządzania finansami
- kadry i płace, opłacanie składek
- tworzenie budżetów projektów wraz z zarządem i koordynatorami projektów
- księgowanie przy pomocy programów księgowych lub umiejętność współpracy z biurem księgowym

Wymagania

• doświadczenie w rozliczaniu projektów europejskich i krajowych,
• samodzielność i odpowiedzialność, umiejętność szukania rozwiązań, multizadaniowość, umiejętność pracy w kilku projektach
• znajomość bieżących wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków
• znajomość zasad księgowości i kadr
• znajomość prawa finansowego, procedur i obowiązków finansowych
• znajomość języka angielskiego
• doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi i w projektach komercyjnych
• znajomość narzędzi ICT służących do skutecznego prowadzenia rozliczeń

Oferujemy

• interesującą pracę na samodzielnym stanowisku w siedzibie organizacji
• stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy zlecenie w pełnym wymiarze godzin / min.160 godz/mc/
• praca stacjonarna w siedzibie organizacji
• możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji, udział w szkoleniach i wyjazdach edukacyjnych
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.