Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Handel / Sprzedaż

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ka Działu Handlowego ds. obsługi klienta i sprzedaż

Szczecin

, TOM Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-02-25 13:57:23

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ka Działu Handlowego ds. obsługi klienta i sprzedaż
Szczecin

Opis stanowiska

Grupę TOM tworzy w Polsce 7 spółek. Zajmujemy się pozyskiwaniem surowców wtórnych (złom, metale kolorowe, makulatura, folia, butelki pet, szkło oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny). Realizujemy w imieniu naszych klientów: ustawowy obowiązek odzysku i recyklingu opakowań; obowiązek organizowania zbiórki, przetwarzania, odzysku i recyklingu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Prowadzimy handel stalą i produkujemy zbrojenia budowlane.
W ramach grupy funkcjonuje zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego
i elektronicznego.

TOM Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydatek / kandydatów do pracy na stanowisku:

Asystent/ka Działu Handlowego
ds. obsługi klienta i sprzedaży

Nr ref. ogłoszenia: AZ/asystent.handel/2016
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Pomorska 112

Zakres Działań:
-obsługa procesów handlowych
-rozliczanie transakcji handlowych
-koordynowanie realizacji kontraktów sprzedażowych
-aktywne wspieranie procesów handlowo-logistycznych
-przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika działu
-komunikacja i współpraca z innymi działami firmy
-utrzymywanie bieżących relacji z klientami Spółki
-pozyskiwanie i uzupełnianie informacji o potencjalnych Klientach

Wymagania

-wykształcenie wyższe – ekonomiczne, logistyczne, techniczne lub kierunki pokrewne
-dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
-mile widziana znajomość języka niemieckiego
-kreatywność i samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
-umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz współpracy w grupie
-rzetelność, sumienność i zaangażowanie
-silna motywacja do pracy – zorientowanie na efektywność

Oferujemy

-zatrudnienie na umowę o pracę
-stabilne warunki zatrudnienia
-możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku
-pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji rynkowej

Proszę pamiętać by zawrzeć oświadczenie w sprawie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.