Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. fundraisingu

Warszawa

, Fundacja Akceleracji Narodowej
zakończona
Opublikowane 2016-02-29 12:53:47

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. fundraisingu
Warszawa

Opis stanowiska

Masz doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów, zapał do pracy i głowę pełną pomysłów? Być może czekamy właśnie na Ciebie!
Fundacja Akceleracji Narodowej z siedzibą w Warszawie, wydawca portalu WoleWolnosc.pl, poszukuje do swojego zespołu specjalisty ds. fundraisingu. Sprawdź, czy spełniasz nasze wymagania i czy odpowiada Ci zakres obowiązków, wyślij CV i czekaj na telefon! Pomóż w rozwoju naszej fundacji!
Zakres obowiązków:
- rozwój i wdrażanie strategii fundraisingowej organizacji;
- pozyskiwanie nowych partnerów finansowych, w tym:
• samodzielne, aktywne pozyskiwanie nowych partnerów;
• dostosowywanie i przygotowywanie propozycji współpracy dopasowanych do potrzeb organizacji i specyfiki potencjalnych partnerów,
• prowadzenie negocjacji i nawiązywanie współpracy,
• realizacja zobowiązań wynikłych z podpisanych umów;
- budowanie trwałych relacji z pozyskanymi partnerami, wysoka jakość obsługi nakierowana na utrzymanie i rozwój współpracy (zarówno z darczyńcami indywidualnymi, jak i partnerami instytucjonalnymi);
- pozyskiwanie darczyńców indywidualnych i budowanie z nimi komunikacji nakierowanej na regularne zaangażowanie;
- zarządzanie współpracą z darczyńcami i partnerami instytucjonalnymi, aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji (w tym: umów, raportów, analiz, sprawozdań, newsletterów czy innych materiałów komunikacyjnych);
- reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych (sektor biznesu i administracji publicznej) celem pozyskiwania nowych kontaktów, szans finansowania oraz budowania pozytywnego wizerunku organizacji;
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie pozyskiwane z różnych źródeł oraz monitorowanie wykorzystania pozyskanych dotacji;
- współpraca z działem księgowym w sprawie rozliczania przyznanych dotacji;
- aktywny udział w realizacji procedur z zakresu zamówień publicznych w ramach wykorzystania pozyskanych środków.

Wymagania

- wykształcenie wyższe;
- minimum 2-letnie doświadczenie w fundraisingu lub sprzedaży/marketingu w sektorze biznesowym;
- doświadczenie potwierdzające umiejętności managerskie w zarządzaniu projektem (ze szczególnym uwzględnieniem projektów marketingowych) oraz w zarządzaniu ludźmi;
- doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi (sektor B2B) – pozyskiwanie klientów, negocjacje, obsługa i utrzymanie klienta, rozwijanie współpracy);
- podstawy marketingu, zarządzania sprzedażą, pozyskiwania i obsługi klienta na różnych rynkach;
- znajomość Excela, możliwości prezentacji danych;
- kultura osobista, umiejętność budowania trwałych relacji, pewność siebie;
- nastawienie na cel, konsekwencja w działaniach;
- pomysłowość (w docieraniu do nowych partnerów i w sprzedaży);
- wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacji;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów (w tym marketingowych);
- umiejętność stosowania i interpretowania obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy pozyskiwaniu środków na działalność organizacji pozarządowej;
- analityczne myślenie – w ocenie sytuacji, analizie danych;
- dojrzałość emocjonalna;
- otwartość na zmiany, umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych;
- identyfikacja z misją i wartościami Fundacji;
- chęć uczenia się i ciągłego rozwoju.
- wysoka motywacja do pracy na rzecz fundacji;
- kreatywność, inicjatywa, przedsiębiorczość.

Oferujemy

Przewidywana nazwa stanowiska: specjalista ds. fundraisingu
Miasto wykonywania pracy: Warszawa lub zdalnie
Nazwa Pracodawcy: Fundacja Akceleracji Narodowej

Termin składania aplikacji: do 15.03.2016

Forma zatrudnienia: na początku wynagrodzenie uzależnione od efektów wykonanej pracy (system prowizyjny), docelowo na pełen etat
Procedura naboru:
1 Etap – polega na sprawdzeniu i ocenie nadesłanych aplikacji. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
2 Etap – ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowy kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami

UWAGA!
1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
3. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami..
4. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane

Prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV ze zdjęciem, certyfikaty i zaświadczenia potwierdzające zdobyte umiejętności)

W dokumentach należy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.