Praca na stanowisku Pracownik działu Help Desk (IT)
Katowice
, Librus Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2016-03-02 21:24:07
Opublikowane 2016-03-02 21:24:07
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Pracownik działu Help Desk (IT)
Katowice
Opis stanowiska
Librus Sp. z o.o. stale się rozwija.Otwieramy nowe projekty i kreujemy standardy na polskim rynku technologii informatycznych. Rozwijamy swoje produkty i swój zespół.
Szukamy kogoś, kto do niego dołączy!
Pracownik działu Help Desk (IT)
Nr ref.: HD/10/2016
Miejsce pracy: Katowice
Pracując z nami będziesz miał okazję:
• odpowiadać na maile i telefony od naszych klientów, którzy szukają pomocy w obsłudze naszych systemów,
• tworzyć FAQ oraz dokumentację wspierającą użytkowników,
• współpracować z zespołem programistów,
• pomagać pracownikom firmy, gdy ich komputery odmawiają posłuszeństwa
Wymagania
• ma wykształcenie wyższe (lub jeszcze studiuje zaocznie),• interesuje się branżą IT,
• ma wiedze techniczna dotyczącą sprzętu komputerowego i oprogramowania,
• potrafi współpracować w zespole,
• a w świecie idealnym – pracował już w dziale Help Desk/obsłudze Klienta.
Oferujemy
• stabilne warunki zatrudnienia,• pracę w dynamicznym, stale rozwijającym się zespole;
• hulajnogi do poruszania się po długim firmowym korytarzu;
• piłkarzyki, konsolę i darta dla chwili oddechu od pracy;
• dobrze wyposażoną kuchnię, w której można zacząć dzień od świetnej kawy lub zdrowego, owocowego śniadania.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.