Praca na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Telemarketingu)
Gdańsk
, Alior Bank S.A.zakończona
Opublikowane 2016-03-16 19:52:06
Opublikowane 2016-03-16 19:52:06
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Telemarketingu)
Gdańsk
Opis stanowiska
Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Telemarketingu)
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
realizacji kampanii sprzedażowych, które obejmują obecnych Klientów Banku
aktywnej sprzedaży produktów Banku przy połączeniach wychodzących
udzielaniu informacji o ofercie Banku
Wymagania
jest otwarta na kontakt z ludźmijest optymistycznie nastawiona do życia
podchodzi do swoich obowiązków z pasją
cechuje się wysoką kulturą osobistą
jest nastawiona na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych
ma nienaganną dykcję
posiada min. średnie wykształcenie
w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
posiada doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut)
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęgwarantowane podstawowe wynagrodzenie plus prowizja od każdego sprzedanego produktu
system płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.