Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku MANAGER DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR

Opole

, IFlexS
zakończona
Opublikowane 2016-03-21 12:26:27

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

MANAGER DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR
Opole

Opis stanowiska

IFlexs Sp. z o.o. jest międzynarodową Agencją Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego, znaną wcześniej pod nazwą Work Support Sp. z o.o., wpisaną na podstawie Certyfikatu Ministra Gospodarki i Pracy do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 273. Specjalizujemy się zarówno w pośrednictwie pracy na terenie RP jak i delegowaniem pracowników do krajów UE.

W związku z awansem osoby obecnie zajmującej to stanowisko szukamy wyjątkowej osoby, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu.

MANAGER DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR
(miejsce pracy: Opole)

Zadania:
• aktywna sprzedaż usług HR świadczonych przez firmę
• pozyskiwanie nowych klientów
• negocjacje warunków współpracy z klientami oraz podpisywanie umów współpracy
• przygotowywanie ofert handlowych
• budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami oraz dbanie o ich wysoki poziom satysfakcji
• monitorowanie rynku pracy tymczasowej
• współpraca z działem rekrutacji oraz nadzór nad procesami rekrutacji i selekcji

Wymagania

• doświadczenie w sprzedaży B2B, mile widziane w sprzedaży usług
• zdolności negocjacyjne
• znajomość języka angielskiego w stopniu minimum dobrym
• dobra znajomość obsługi komputera
• prawo jazdy kat. B
• doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
• wysoka kultura osobista

Oferujemy

• samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w firmie z 16 letnim międzynarodowym doświadczeniem na rynku
• szerokie szkolenia z zakresu prawa pracy i HR
• umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie plus premia sprzedażowa
• niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)

Prosimy o załączenie oświadczenia: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.0897 r. (Dz.U. 1997 nr 133, poz. 883)”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.