Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Redaktor serwisów internetowych /opiekun klienta

Gdańsk

, NET PC
zakończona
Opublikowane 2016-03-23 22:38:53

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Redaktor serwisów internetowych /opiekun klienta
Gdańsk

Opis stanowiska

Opis stanowiska:
Osoba, którą zatrudnimy będzie uczyć i pomagać użytkownikom w samodzielnej obsłudze systemów, które budujemy dla klientów. Czaka ją bardzo ciekawa praca z różnymi ludźmi i różnorodnymi aplikacjami.

Szczegółowy zakres obowiązków:
• wsparcie użytkowników w obsłudze systemów (telefonicznie, pisemnie)
• pisanie dokumentacji do tworzonych w firmie rozwiązań informatycznych (instrukcje użytkownika, materiały szkoleniowe)
• przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników systemów (również w siedzibie klienta)
• redagowanie serwisów (autorskich i typu open-source)
• wstępne testowanie i weryfikacja zgłoszeń klientów
• współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania

Ta praca jest właśnie dla Ciebie jeśli posiadasz doświadczenie w choć jednym z poniższych obszarów:
• obsługa klienta (np. wdrożenia, help-desk i podobne)
• tworzenie dokumentacji (np. instrukcji obsługi, raportów z testów, materiały szkoleniowe itp.)
• obsługa/ redakcja różnych systemów informatycznych (np. CMSy, WordPress, Drupal, Joomla, Mantis lub inny BugTracker, CRM itp).
By powierzone zadania wykonywać z łatwością i uśmiechem przydadzą się następujące kompetencje:
• biegłość w obsłudze komputera i znajomość pakietu Office,
• poprawne posługiwanie się językiem polskim (w mowie i piśmie)
• predyspozycje do prowadzenia szkoleń i prezentacji z użytkowania serwisów
• znajomość języka angielskiego (w stopniu min. dobrym)
Z doświadczenia wiemy, że na tym stanowisku świetnie sprawdzi się osoba, która:
• jest cierpliwa, dokładna i dociekliwa
• jest ambitna i szybko przyswajająca nową wiedzę
• jest entuzjastyczna i zaangażowana w powierzone zadania
• charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą
• potrafi pracować przy wielu projektach jednocześnie, organizować pracę własną i zarządzać priorytetami
• lubi i chce współpracować z innymi osobami w firmie oraz pomagać klientom w obsłudze serwisów.

Oferujemy

• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
• uczestnictwo w ciekawych projektach dla klientów biznesowych i instytucjonalnych (w tym rządowych)
• możliwość rozwoju zawodowego i ciągle nowe wyzwania
• stabilne zatrudnienie, umowę o pracę (lub inną preferowaną przez kandydata formę współpracy)
• dofinansowanie do karty Multisport
• niebanalne położenie biura i ładne widoki - Góra Gradowa
• dogodny dojazd również komunikacją miejską - biuro blisko Dworca PKP/PKS
• elastyczne godziny pracy
• kulturę niekorporacyjną, partnerskie relacje i doskonałą atmosferę w pracy.

W temacie maila należy wpisać nr referencyjny ogłoszenia tj. REDAKTOR/04/16 oraz imię i nazwisko.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883.)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.