Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Poznań
    (60-942)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. administracyjno-kancelaryjnych

Poznań

, WWK OHP
zakończona
Opublikowane 2016-03-23 22:40:59

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. administracyjno-kancelaryjnych
Poznań

Opis stanowiska

Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. administracyjno-kancelaryjnych

Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Aplikacje należy przesyłać/składać DO dnia 31.03.2016.

Zakres obowiązków:
1. Samodzielne prowadzenie kancelarii z uwzględnieniem następujących zadań:
- prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty,
- gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji,
- rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją, - prowadzenie rejestru delegacji służbowych.

2. Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek.

3. Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP.

Wymagania

Wymagania niezbędne:
• Wykształcenie: wyższe,
• doświadczenie przy realizacji podobnych zadań,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętność redagowania pism,
• sumienność, dokładność,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• odpowiednia postawa etyczna,
• bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• CV • list motywacyjny
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu )

Oferujemy

Aplikacje należy przesyłać/składać do dnia 31.03.2016 roku.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Aplikacje otrzymane po terminie nie zawierające numeru ogłoszenie nie będą rozpatrywane.

Kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej BIP.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.