Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds. wsparcia klienta

Warszawa

, Eduline Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-04-22 21:59:01

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds. wsparcia klienta
Warszawa

Opis stanowiska

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą IT z ugruntowaną pozycją na rynku krajowym. Naszym celem jest stały rozwój firmy i realizacji ambitnych projektów informatycznych. W związku z powyższym poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Jeżeli:
• jesteś osobą ambitną , a nowe wyzwania są dla Ciebie dodatkową motywacją do realizacji złożonych zadań,
• chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć w ciekawych projektach informatycznych przeznaczonych dla administracji rządowej,
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS.

Zakres obowiązków:
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta,
• przygotowywanie oraz bieżące utrzymanie dokumentacji wewnętrznej,
• bezpośrednie i zdalne wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• udział we wdrażaniu systemów informatycznych – konsultacje merytoryczne,
• wsparcie klientów na etapie utrzymania systemu.

Wymagania

• komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie, samodzielność,
• wysoka kultura osobista,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego,
• nastawienie na długofalową współpracę.

Mile widziane:
• dobra znajomość systemu Windows Server 2008 i wyższe, IIS, Windows PowerShell, oraz umiejętność ich instalacji oraz konfiguracji,
• dobra znajomość HTMLa, CSS, XML,
• wykształcenie wyższe (lub ostatni rok studiów) z zakresu informatyki lub na kierunku związanym z informatyką,
• doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania.

Oferujemy

• stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• elastyczny czas pracy w zgranym zespole,
• rozwój zawodowy,
• wsparcie merytoryczne z możliwością poszerzania wiedzy, korzystania z doświadczenia zespołu,
• pracę na pełny etat.

Zapewniamy całkowitą dyskrecję. W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz.926 ze zm.)" Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.