Praca na stanowisku Konsultant ds. wsparcia klienta
Poznań
, Eduline sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2016-04-28 10:36:19
Opublikowane 2016-04-28 10:36:19
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Konsultant ds. wsparcia klienta
Poznań
Opis stanowiska
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą IT z ugruntowaną pozycją na rynku krajowym. Naszym celem jest stały rozwój firmy i realizacji ambitnych projektów informatycznych. W związku z powyższym poszukujemy kandydatów na stanowisko:Konsultant ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli:
• jesteś osobą ambitną , a nowe wyzwania są dla Ciebie dodatkową motywacją do realizacji złożonych zadań,
• chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć w ciekawych projektach informatycznych przeznaczonych dla administracji rządowej,
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS.
Zakres obowiązków:
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta,
• przygotowywanie oraz bieżące utrzymanie dokumentacji wewnętrznej,
• bezpośrednie i zdalne wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• udział we wdrażaniu systemów informatycznych – konsultacje merytoryczne,
• wsparcie klientów na etapie utrzymania systemu.
Wymagania
• komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,• dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie, samodzielność,
• wysoka kultura osobista,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego,
• nastawienie na długofalową współpracę.
Oferujemy
• stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,• elastyczny czas pracy w zgranym zespole,
• rozwój zawodowy,
• wsparcie merytoryczne z możliwością poszerzania wiedzy, korzystania z doświadczenia zespołu,
• pracę na pełny etat.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.