Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Gdańsk

, Microtel24
zakończona
Opublikowane 2016-04-29 22:37:14

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Gdańsk

Opis stanowiska

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - TB/04/16

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego. Firma zajmuje się m.in. produkcją oraz sprzedażą grawerowanych gadżetów reklamowych, odzieży reklamowej z nadrukami czy też realizacją wyjątkowych wzorów na zlecenie klienta.

Poszukujemy również pracowników do pracy zdalnej, w mailu prosimy o informację jaka forma pracy Cię interesuje. W przypadku pracy zdalnej nr referencyjny to: TZ/04/16.

Obowiązki:
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta biznesowego w zakresie tworzenia ofert na produkty naszej firmy (znakowane upominki dla kontrahentów oraz pracowników);
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
Sprzedaż produktów firmy.

Wymagania

Wykształcenie średnie;
Podstawowa znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi pakietu Office;
Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
Miły ton głosu;
Dyspozycyjność min 4 dni w tygodniu w godzinach 8.00-16.00;
Mile widziani studenci oraz uczniowie szkół zaocznych lub wieczorowych.

Oferujemy

Pracę w młodym i ambitnym zespole;
Wysokie wynagrodzenie uzależnione od efektów sprzedażowych;
Szkolenie z zakresu obsługi systemu CRM;
Szkolenia produktowe oraz z technik sprzedaży;
Niezbędne narzędzia pracy;
Dostęp do biura w dobrze skomunikowanej lokalizacji, w pobliżu centrum.
Dla najlepszych możliwość stałej współpracy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926 z poź. zm.).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.