Praca na stanowisku Konsultant ds. obsługi klienta
Oświęcim
, Teroplan S.A.zakończona
Opublikowane 2016-05-02 22:45:41
Opublikowane 2016-05-02 22:45:41
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Konsultant ds. obsługi klienta
Oświęcim
Opis stanowiska
Firma Teroplan S.A. stworzyła największą i najpopularniejszą wyszukiwarkę rozkładów jazdy polskich przewoźników e-podróżnik.pl. Platforma ta oferuje wyszukiwanie połączeń komunikacyjnych w opcji door-to-door pomiędzy poszczególnymi miastami w kraju oraz możliwość zakupu biletu. W wyszukiwarce prezentowane są rozkłady jazdy blisko 600 przewoźników kolejowych, autobusowych a także miejskich. Wyszukiwarka e-podróżnik.pl pomaga zaplanować podróż door-to-door, łącząc komunikację międzymiastową z komunikacją miejską w wielu dużych miastach Polski. W związku z sezonem wakacyjnym poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze konsultanta telefonicznego.Konsultant ds. obsługi klienta
Opis pracy:
Praca konsultanta polega na udzielaniu dzwoniącym klientom informacji na temat rozkładów jazdy PKS/PKP/Busy, sprzedaży biletów oraz pomocy w planowaniu podróży.
Praca wykonywana jest na pełny etat w systemie zmianowym: od godz. 7 do 15 oraz od godz. 15 do 23, również w weekendy
Wymagania
-status ucznia/studenta-dyspozycyjność od maja
-umiejętność sprawnej obsługi komputera (Office,poczta,internet)
-odporność na stres, asertywność
-komunikatywność, elokwencja, samodzielność w wykonywanych zadaniach
-znajomość zasad poprawnej ortografii
-podstawowa znajomość geografii Polski (położenie miast)
-mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-mile widziana podstawowa znajomość języka angielskieg
Oferujemy
W C.V. prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz.883)“.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.