Praca na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Kraków
, TIVRON Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2016-05-24 22:48:34
Opublikowane 2016-05-24 22:48:34
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Kraków
Opis stanowiska
• Przyjmowanie zamówień na zakupione przez klienta produkty.• Wykonywanie połączeń do klientów celem potwierdzenia złożonych zamówień oraz poinformowania o kolejnych etapach ich realizacji.
• Odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji.
• Zaproponowanie klientom czegoś więcej z oferty (dosprzedaż)
Wymagania
Jesteśmy firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą. W swoich działaniach nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!Dołącz i Ty!
Aktualnie poszukujemy osoby w charakterze:
Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta (pełny/niepełny etat)
Dlaczego WARTO
• Zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny (od 9.00) lub niepełny etat z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku. Z nami pogodzisz swoje dotychczasowe zobowiązania.
• Atrakcyjne wynagrodzenie z gwarantowaną stawką podstawową oraz realną do wypracowania prowizję ok. 2000-2500zł netto.
• Przejrzysty i motywujący system prowizyjny.
• Szkolenia, za które zapłacimy a które pomogą zrozumieć Ci jak funkcjonuje firma i z jakich narzędzi korzysta. Cenna wiedza i doświadczenie pozostaną z Tobą na zawsze. O to już zadba nasz trener wewnętrzny.
• Komfortowe warunki w biurze, wyposażoną kuchnię w soki, herbaty i pyszną kawę Latte czy Cappuccino. Wiele rzeczy zamawiamy na Twoje osobiste życzenie. Ponadto, mamy dla Ciebie świeże owoce!
• Przyjazne środowisko pracy, gdzie wszyscy mówimy sobie po imieniu bez względu na charakter wykonywanej pracy. W gronie ok 30 różnych osobowości znajdziesz przestrzeń aby być sobą bez względu na wiek czy doświadczenie.
• Minimum procedur i formalności gwarantuje bezproblemową komunikację.
• Konkursy wewnętrzne z nagrodami jeszcze bardziej motywujące do bycia lepszym!
• Elastyczne podejście i wyrozumiałość - możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć.
• Wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.
• Spotkania i wyjazdy integracyjne z ludźmi, którzy nie żyją tylko pracą!
Oferujemy
• Komunikatywności na wysokim poziomie, przebojowości, otwartości na drugiego człowieka.• Kreatywności w kontakcie z klientem, empatii., umiejętności przekonywania.
• Zaangażowania w osiąganie co raz to lepszych wyników.
• Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.