Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Główny Specjalista ds. Finansowych

Kraków

, W&BS
zakończona
Opublikowane 2016-05-25 10:03:16

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Główny Specjalista ds. Finansowych
Kraków

Opis stanowiska

W&BS Doradztwo Personalne jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.

W&BS Doradztwo Personalne, dla swojego Klienta działającego w branży budownictwa infrastrukturalnego, poszukuje Kandydata na stanowisko:

Główny Specjalista ds. Finansowych
Miejsce pracy: Kraków
Nr. Ref. KFE/KR/15

Zakres obowiązków:
- Zarządzanie działem finansowym spółki.
- Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych.
- Projektowanie, wdrażanie i nadzór nad procedurami z zakresu obrotu gotówką i operacji bezgotówkowych.
- Projektowanie i wdrażanie procedur w zakresie obserwacji i naliczania podatków pośrednich.
- Projektowanie, wdrażanie i nadzór nad procedurami w obszarze aktywów trwałych, obrotowych oraz kontraktów długoterminowych.
- Rekomendacja oraz wybór źródeł finansowania w obszarze działalności operacyjnej spółki.
- Projekcje operacyjne w zakresie płynności podmiotu (cash flow).
- Zarządzanie obszarem potrzeb gwarancyjnych i ubezpieczeniowych spółki.
- Kontrola formalno-rachunkowa obciążeń kosztowych.
- Kontrola merytoryczna z zakresu kosztów finansowania, gwarancji, ubezpieczeń oraz ich refakturowanie.
- Ewidencja i nadzór zagadnień dotyczących zobowiązań warunkowych.
- Rekomendacja metod zabezpieczeń w zakresie operacji walutowych oraz monitoring pozycji walutowej spółki.
- Projektowanie i nadzór nad zagadnieniami dotyczącymi funduszy specjalnych.
- Nadzór nad przygotowaniem sprawozdania zarządu z działalności spółki.
- Przygotowanie raportów i analiz dla zarządu, udziałowców i innych interesariuszy spółki.

Wymagania

- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w dziale finansowo-księgowym na stanowisku kierowniczym.
- Dobra znajomość zagadnień podatkowych.
- Praktyczna znajomość systemów finansowych.
- Umiejętność zarządzania zespołem.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Przedsiębiorczość i inicjatywa.
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office, finansowe systemy informatyczne.

Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse).
- Znajomość branży budowlanej.

Oferujemy

- Zatrudnienie w firmie o wieloletniej tradycji.
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- System motywacyjny uzależniony od efektów pracy.
- Narzędzia pracy (telefon, komputer).
- Swobodę w kształtowaniu podległego działu.
- Szkolenia z zakresu finansów.

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych, w tym danych osobowych, przez firmę Work & Business Solutions z siedzibą w Krakowie, ul. Grochowa 7, z przeznaczeniem do wykorzystania ich w celu realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Dane udostępniam dobrowolnie oraz mam świadomość, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, ich poprawienia oraz zaprzestania ich przetwarzania.”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.