Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Główna Księgowa z obsługą kadr i płac

Warszawa

, Energy Bau Sp. z o.o. Sp. k.
zakończona
Opublikowane 2016-05-27 12:39:46

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Główna Księgowa z obsługą kadr i płac
Warszawa

Opis stanowiska

ENERGY BAU Sp. z o.o. Sp. k. z Wrocławia, zatrudni GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ Z OBSŁUGĄ KADR I PŁAC

Zakres obowiązków:

prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z określonymi Ustawą zasadami rachunkowości, polegające na sporządzaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów ,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami,
rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, radca prawny),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
zarządzanie bieżącą płynnością spółki oraz bieżącymi płatnościami,
analiza i ocena bieżącej sytuacji finansowej spółki,
sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE),
sporządzanie deklaracji ZUS,
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
oraz analiz okresowych z uwzględnieniem prognozowanych zmian wykorzystywaniem w roku obrachunkowym,
sporządzanie sprawozdawczości dla GUS i innych sprawozdań finansowych przewidzianych przepisami prawa,
ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
stałe usprawnianie procesów księgowych,
współpraca z innymi działami dla osiągnięcia celów Firmy
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy,
przygotowywanie danych do listy płac oraz weryfikacja sporządzonej listy płac,
odpowiedzialność za naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników,
sporządzanie i wysyłanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS, GUS, oraz US,
prowadzenie akt osobowych pracowników oraz wymaganej dokumentacji kadrowo – płacowej,
ewidencjonowanie czasu pracy oraz absencji pracowniczej,
doradztwo w zakresie prawa pracy oraz płac,
przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych,
przygotowywanie cyklicznych zestawień i raportów z zakresu kadrowo – płacowego,
rozliczanie delegacji pracowników (krajowe i zagraniczne),
wysłanie raportów miesięcznych do PFRON,
prowadzenie ewidencji organizowania szkoleń wstępnych, okresowych BHP,
wydawanie zaświadczeń pracowniczych (np. zaświadczenie o zarobkach),
tworzenie planów urlopowych,
przygotowywanie umów, aneksów,
przygotowywanie wypowiedzeń,
przygotowywanie świadectw pracy.

Wymagania

wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, księgowość, podatki),
minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego oraz Kadry i Płace
bardzo dobra znajomość przepisów CIT, PIT, ZUS, Ustawy o Rachunkowości oraz VAT.
znajomość obsługi programów finansowo-księgowych (preferowany program COMARCH),
umiejętność samodzielnego sporządzania deklaracji podatkowych i sprawozdań,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel),
bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność,
wysoki poziom zdolności analitycznych oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
umiejętność pracy w zespole,
praktyczna znajomość prawa pracy oraz umiejętność naliczania wynagrodzeń,
znajomość rachunkowości,
umiejętność sporządzania przejrzystych zestawień, raportów i planów finansowych,
zaangażowanie w pracę i identyfikacja z interesem firmy,
bardzo dobra organizacja pracy,
umiejętności interpersonalne,
odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, samodzielność,
prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- pracę w rozwijającej się firmie,
- przyjazną atmosferę.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.