Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Jasło
    (38-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Reklamacji

Jasło

, Nowy Styl Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-06-14 16:24:51

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Reklamacji
Jasło

Opis stanowiska

Grupa Nowy Styl to europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Firma codziennie wyposaża nowe biurowce, centra konferencyjne, kina, stadiony, obiekty muzyczne, sportowe i wielofunkcyjne. Unikatowy model biznesowy Grupy Nowy Styl pozwala dostarczać klientom kompleksową usługę projektowania i wyposażania wnętrz w oparciu o dedykowany proces badawczo-konsultingowy tj. dogłębną analizę specyfiki i potrzeb klienta, efektywności i optymalizacji procesów, organizacji pracy, ergonomii i akustyki.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Nr ref.: SdR/06/2016

Zakres zadań:
• Przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji zgłaszanych w toku realizacji projektów,
• Ustalanie przyczyn i sposobu realizacji reklamacji,
• Wsparcie dla klienta i współpraca z innymi działami Firmy w zakresie obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów,
• Koordynacja przeglądów prewencyjnych w zrealizowanych projektach,
• Współpraca z ekipami montażowymi w zakresie gospodarki powierzonymi pakietami serwisowymi części zamiennych,
• Udział w analizach jakościowych i inicjowanie działań naprawczych

Wymagania

• Wykształcenie wyższe,
• Znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego,
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
• Bardzo dobra organizacja pracy,
• Umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• Duże zdolności interpersonalne - otwartość, komunikatywność, elokwentność,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Gotowość do odbywania podróży służbowych, w tym za granicę,
• Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:
• Wykształcenie wyższe techniczne,
• Wiedza z zakresu szeroko pojmowanych zagadnień technicznych,
• Znajomość systemu IFS.

Oferujemy

• Ciekawą pracę w dużej firmie o zasięgu międzynarodowym z ugruntowaną pozycją na rynku,
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Pracę w przyjaznym zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.