Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds Sprzedaży Kredytów

Tychy

, Royal Banking
zakończona
Opublikowane 2016-07-21 17:58:11

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds Sprzedaży Kredytów
Tychy

Opis stanowiska

Royal Banking to jedna z najszybciej rozwijających się firm finansowych. Tworzą ją ludzie z pasją , którzy nie boją się wyznaczać nowych standardów obsługi klienta. Wyróżniamy się zastosowaniem nowoczesnych narzędzi w procesie doradztwa finansowego. Dysponujemy bogatą ofertą usług kredytowych.

1. Zakres Obowiązków:
- skuteczna realizacja wyznaczonych celów poprzez aktywne pozyskanie nowych klientów
- udział w spotkaniach biznesowych z klientami i negocjowanie warunków współpracy
- stałe i systematyczne budowanie długofalowych relacji z klientami
- kreowanie indywidualnej oferty produktowej zidentyfikowanej z potrzebami klienta
- prowadzenie aktywnych działań związanych ze sprzedażą kredytów dedykowanych klientom biznesowym MSP i klientom indywidualnym.
-kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- obsługa po-sprzedażowa klienta wg wyznaczonych standardów
-stały rozwój kompetencji i uczestnictwo w wewnętrznych szkoleniach

Wymagania

- umiejętność pozyskania klientów i nawiązywania kontaktów biznesowych
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
- otwartość na współpracę w zespole
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją
- pozytywne nastawienie i otwartość na zmiany
- wykazywanie inicjatywy i kreatywności w działaniu

Oferujemy

- wynagrodzenie oparte na stałej pensji i wysokich prowizjach
- możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej instytucji
- wsparcie w budowaniu ścieżki kariery oraz awansu ze strony najlepszych specjalistów na rynku
- przyjazna kultura organizacyjna
- profesjonalny pakiet szkoleń i program wdrożenia
- narzędzia niezbędne do pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.