Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Zdrowie/ Opieka / Rekreacja

Lokalizacje

  • Ożarów Mazowiecki
    (05-850)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent ds. handlowych w hurtowni farmaceutycznej

Ożarów Mazowiecki

, Adecco Poland Sp z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-07-22 16:12:05

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent ds. handlowych w hurtowni farmaceutycznej
Ożarów Mazowiecki

Opis stanowiska

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. handlowych w hurtowni farmaceutycznej

Miejsce Pracy: Janki

Poszukujemy młodych i energicznych osób, chętnych do nauki ( nie wymagamy doświadczenia ! )

Opis stanowiska:

- reprezentacja Firmy w środowisku Farmaceutycznym, poszukiwanie nowych dostawców i odbiorców
- analiza leków, poszukiwanie i zakup nowych produktów
- realizacja planów zakupowych i sprzedażowych u klientów w kraju i na świecie oraz realizacja zysku z działalności handlowej w celach budżetowych
- planowanie i raportowanie pracy własnej zgodnie z wytycznymi przełożonych, w oparciu o aktualne standardy obowiązujące w Firmie
- aktywna współpraca z innymi osobami w firmie

Wymagania

- umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, analityczno-syntetyczne
- b. dobra znajomość j. angielskiego
- bardzo dobra znajomość programu EXCEL
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami
- komunikatywność, obowiązkowość, dokładność oraz terminowość

Oferujemy

- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30-16:30
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 3.500 - 5.000 zł brutto + premia zależna od wyników pracy
- dodatkowy benefit: opieka medyczna
- narzędzia pracy: Smartfon i przenośny komputer służbowy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.