Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij
Twoje kryteria wyszukiwania

CENTRUM OBSŁUGI CONTACT CENTER Sp. z o.o.

CENTRUM OBSŁUGI CONTACT CENTER Sp. z o.o.

Rzeszów, 9
Strona www: www.cocc.pl
BLOKADA PRACODAWCY - SPRAWDZIĆ EMAIL UŻYTKOWNIKA   Nasza firma działa w sektorze Business Process Outsourcing w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów sprzedaży i administracji. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Najważniejsze dziedziny naszych działań to: Budowa i organizowanie Telefonicznych Centrów Sprzedaży i Obsługi Klientów B2B i B2C Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż Audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC. Nasz zespół to mieszanka młodości i doświadczenia. Świeże spojrzenie i wiedza akademicka oraz długoletnie doświadczenie i praktyka. Każdy z naszych pracowników, jest specjalistą w swojej dziedzinie i zawsze jest gotowy na nowe wyzwania. Zostając naszym Klientem możesz liczyć na wsparcie w obszarach: zarządzania projektem, CRM, marketingu, obsługi Klienta, a także grafiki, poligrafii i IT.