Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Warszawa (Praga-Północ)
    (03-301)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

Cała Polska

, armatis-lc
zakończona
Opublikowane 2015-05-20 10:22:26

Opis działalności firmy

Od 1995 roku naszą główną działalnością jest marketing bezpośredni. Specjalizujemy się w outsourcingu usług Call Center, wsparciu firm w zakresie komunikacji bezpośredniej z ich klientami. Celem działalności DataContact jest wykorzystanie własnego doświadczenia, inicjatywy i kreatywności dla osiągnięcia celów Klienta.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Cała Polska

Opis stanowiska

- telefoniczna obsługa Klienta w języku niemieckim
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- bieżąca aktualizacja baz danych

Wymagania

- znajomość obsługi komputera
- poprawna dykcja
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- dbałość o wysokie standardy obsługi klienta
- motywacja do pracy
- sumienność wykonywanych obowiązków

Oferujemy

- atrakcyjne warunki (16zł/h)
- profesjonalne programy szkoleniowe
- elastyczny grafik dopasowany do indywidualnych potrzeb
- możliwość awansu w ramach struktur firmy
- indywidualne podejście do każdego pracownika

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.