Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Ruda Śląska
    (41-700)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Telefonischer Kundenbetreuer im Kontakt mit deutschsprachigen Kunden

zakończona
Opublikowane 2017-06-29 08:57:50

Opis działalności firmy

Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. (dawniej Gallup Polska Sp. z o.o.), jest jednym z największych Call Center w Polsce oraz członkiem silnej Grupy Kapitałowej Arteria S.A.  Jesteśmy wiodącym Call Center na rynku i jednym z najwększych pracodawców w województwie Śląskim.  

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Telefonischer Kundenbetreuer im Kontakt mit deutschsprachigen Kunden
Ruda Śląska

Opis stanowiska

-Das Pflegen von guten Kundenverhältnissen
-Telefonischer und schriftlicher E-Mail Kontakt in der deutschen Sprache
-Eingehende Anrufe bearbeiten
-Klassifizierung und Einführung von Anwendungen für das System

Wymagania

-Gute Deutschkenntnisse
-Computerkenntnisse
-Gute Arbeitsorganisation, Genauigkeit, selbständiges Arbeiten

Oferujemy

-Einen Arbeitsvertrag vom ersten Arbeitstag
-Wettbewerbsfähiges Gehalt
-Flexible Arbeitszeiten
-Kostenlose Sprachtrainings
-Die Arbeit in einem jungen, dynamischen Team

Wir suchen Menschen, die arbeiten wollen in regelmäßigen Arbeitszeiten (08:00 - 16:00 Uhr, 5 Tage die Woche) und mindestens 4000 brutto verdienen möchstest, mit der Möglichkeit durch realistische Prämiensysteme.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.