Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Account manager, sprzedawca B2B z j. angielskim

zakończona
Opublikowane 2018-08-20 09:10:24

Opis działalności firmy

Adler AVP jest agencją pracy specjalizującą się w pośrednictwie pracy na rynku niemieckim oraz polskim. W swojej pracy stawiamy na jak najlepszą organizację procesu rekrutacyjnego, jasność procedur oraz skuteczność.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Account manager, sprzedawca B2B z j. angielskim
Wrocław

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, organizatora kongresów biznesowych, poszukujemy pracowników na stanowisko sprzedawcówhandlowców z biegłą znajomością języka angielskiego.

Osoba zatrudniona na ww stanowisku odpowiedzialna będzie za aktywne pozyskiwanie oraz obsługę klientów biznesowych sektora FMCG. Kontakt z klientem odbywa się przede wszystkim w języku angielskim w trybie stacjonarnym w siedzibie firmy we Wrocławiu. Międzynarodowe delegacje oraz tłumaczenia również należą do obowiązków przyszłego pracownika. Podstawowym zajęciem jest zapraszanie uczestników oraz sprzedaż biletów na kongresy biznesowe.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny
  • znajomość języka innego obcego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - warunek konieczny (chętnie osoby z doświadzeniem w call center)
  • doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze wymagającego klienta biznesowego
  • swoboda w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych oraz prowadzeniu rozmów i negocjacji telefonicznych
  • umiejętność szybkiego przystosowania się do zmieniających się warunków - elastyczność w działaniu
  • umiejętność pracy zarówno w grupie jak i na stanowisku samodzielnym
  • chęć rozwoju zawodowego, orientacja na osiąganie celów, wysoka kultura osobista, elokwencja
  • dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy oraz komunikatywna znajomość innych języków, w tym polskiego

 

Oferujemy

  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku; wśród najznakomitszych, europejskich graczy rynku FMCG
  • szkolenia zawodowe
  • wynagrodzenie początkowe netto 2500 PLN plus bardzo atrakcyjny system prowizyjny ( możliwe sumaryczne zarobki miesięczne do 15 000 PLN netto)

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.