Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Bytom
    (41-902)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Zastępca kierownika ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Bytom

, A&J Partners
zakończona
Opublikowane 2019-03-18 05:58:48

Opis działalności firmy

„Wielkość pracy zawodowej polegać może przede wszystkim na tym, że łączy ludzi”
Antoine de Saint-Exupéry” Powyższe motto przyświeca A&J Partners od 2005r. Jesteśmy jedną z pierwszych Agencji Zatrudnienia działających na Polskim rynku. Dbamy zarówno o ludzi, którzy za naszym pośrednictwem poszukują wymarzonej pracy jak również wspieramy pracodawców – z zakresu HR oraz obsługi księgowej i outsourcingu kadrowo-płacowego.
Od 2006r. wzbogaciliśmy naszą ofertę o delegowanie do pracy w Niemczech w charakterze opiekunów osób starszych. Dzięki temu osoby, którym groziło wykluczenie zawodowe, zyskały stałą dobrze płatną pracę i odzyskały wiarę w siebie.
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie gwarantując wysoką jakość usług. A&J Partners stawia na kompleksowość i fachowość. Dbamy o rozwój naszych pracowników podnosząc stale ich kompetencje oraz umiejętności.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Zastępca kierownika ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Bytom

Opis stanowiska

Hej! Dobrze, że tu jesteś! Nasza firma, to miejsce w którym słowo „rozwój” w ostatnim czasie jest jednym z najczęściej wymienianych. Czemu? A choćby dlatego, że w ciągu ostatnich 3 lat powiększyliśmy nasze grono koleżanek i kolegów o ponad 400%! Już prawie wszystkie stanowiska są zajęte przez wspaniałych, kreatywnych i otwartych ludzi. Jeśli szukasz rozwoju a praca z opiekunkami jest tym co uwielbiasz robić, zgłoś się do nas! Pozostało nam jeszcze kilka nowych i wygodnych foteli, a Ciebie widzielibyśmy na stanowisku:

 

 

 

Zastępca kierownika ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
MIEJSCE: Centrum miasta BYTOM

 

 

 

Zadania:

- Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy podległego zespołu.

- Kreowanie rozwiązań i organizacja pracy działu.

- Bieżące raportowanie pracy własnej i podległego zespołu.

- Analiza trendów rynkowych i współtworzenie strategii rozwoju firmy.

- Budowanie długotrwałych relacji z klientem.

- Wsparcie zespołu w bieżącej pracy i dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

- Udział w bieżących działaniach dotyczących procesów rekrutacyjnych.

Wymagania

- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.

- Minimum roczne doświadczenie w branży opiekuńczej (nie wymagamy doświadczenia na kierowniczym stanowisku).

- Dbałość o pozytywną atmosferę w zespole.

- Chęć wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.

- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętności organizacyjne.

- Otwartość i samodzielność w działaniu.

- Umiejętność organizacji pracy własnej.

- Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy

Atrakcyjne wynagrodzenie i terminowa wypłata oraz stabilną pracę na umowę o pracę.

Szkolenie wdrożeniowo-warsztatowe od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.

Pakiet medyczny dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))

Pakiet socjalny co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów (m.in. premie świąteczne, "wczasy pod gruszą”).

Miejsce parkingowe w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.

Dodatkowy płatny dzień urlopu z okazji urodzin każdego z nas.

Rozwojowa praca w zespole specjalistów.

- Organizujemy i chętnie uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych.

 

Aplikowanie:

-> Temat: AJP/226/180319/B na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl

-> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie :)

-> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83

-> Klauzula:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

 

Część informacyjna: 
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom 
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod[małpa]ajpartners.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji 
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.