Praca na stanowisku Pracownik HR
Lubin
, Human ServicesOpublikowane 2019-07-16 15:04:34
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Jeżeli posiadasz wykształcenie w kierunku ZZL lub pokrewnym, potrafisz posługiwać się MS Office (w szczególności Word, Excel i PowerPoint), jesteś kreatywny, pomysłowy, systematyczny i potrafisz działać w zespole - ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Human Services (12366) to ambitnie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej świadcząca usługi w zakresie rekrutacji, selekcji oraz pracy tymczasowej. Obecnie poszukujemy:
Wymagania
Pracownika HR, który:
• posiada 2 lata doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku w branży pośrednictwa zatrudniania pracowników i obcokrajowców,
• potrafi pozyskiwać kandydatów z różnych źródeł,
• potrafi zarządzać i aktywnie budować bazę kandydatów,
• planuje działania rekrutacyjne, redaguje i zamieszcza ogłoszenia,
• potrafi prowadzić rekrutacje,
• zna się na procesach rekrutacyjnych, zatrudnieniu oraz weryfikacji dokumentów kandydatów,
• posiada pozytywne nastawienie i chęci do pracy,
• potrafi pracować w zespole.
Oferujemy
Oferujemy
• umowę o pracę po okresie próbnym (3 miesiące),
• wynagrodzenie w wysokości 3000 zł na start,
• dodatkowe ubezpieczenie,
• rozwój umiejętności HR podparty szkoleniami i kursami,
• dobrą atmosferę w pracy.
Prosimy o załączenie do CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).