Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2019-09-17 12:51:10

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Finansowo-Księgowych
Katowice

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – renomowanej firmy działającej w branży nieruchomości komercyjnych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

Miejsce pracy: Katowice

 

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Kontrola, weryfikacja i uzgadnianie informacji finansowo – księgowych,
  • Koordynacja obiegu dokumentów księgowych; kwalifikowanie dokumentów i przekazywanie ich do biura rachunkowego,
  • Współpraca z kierownikami centrów kosztowych,
  • Kontakty z instytucjami publicznymi oraz bankami,
  • Weryfikacja rozrachunków firmy,
  • Dokonywanie przelewów bankowych,
  • Przygotowywanie niezbędnych zestawień i raportów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowego w biurze rachunkowym,
  • Znajomość procesów księgowych,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office, zwłaszcza Excela,
  • Znajomość Symfonii lub innego programu finansowo-księgowego będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania i odpowiedzialność,
  • Postawa pro-aktywna i zainteresowanie pracą w dziale finansowo-księgowym,
  • Komunikatywność, dynamizm działania, otwartości na nowe wyzwania, inicjatywy i chęci samodzielnego działania.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Stabilność zatrudnienia i pracę w pozytywnej atmosferze,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom oraz bogaty pakiet socjalny.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.