Praca na stanowisku Asysten/ka Biura
Warszawa (Śródmieście)
, TalentunoOpublikowane 2019-09-30 15:17:57
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
- Przeprowadzanie procedury administracyjnej dotyczącej zatrudniania i wprowadzania nowych pracowników
- Administrowanie dokumentacją personalną
- Organizacja szkoleń BHP oraz badań Pracowników
- Organizacja administracji biurowej
- Zarządzanie budżetem biurowym
- Zapewnianie ogólnego wsparcia dla odwiedzających, w profesjonalny i przyjazny sposób
- Zarządzanie zapytaniami pracowników, dotyczącymi kwestii związanych z biurem (np. artykuły papiernicze, sprzęt, podróże)
- Dbanie o poprawny obieg dokumentów w firmie: umowy, dokumentacje płatności, rejestracja czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie
- Organizowanie imprez, podróży służbowych, wyjść integracyjnych, spotkań pracowników
- Ścisła współpraca z Działem Finansów
Wymagania
- Co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie administracji lub zarządzania biurem
- Bardzo dobra znajomość Google Drive i wszystkich programów Microsoft Office: Word, PowerPoint, Outlook i poziom zaawansowany w Excelu
- Doskonałe umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim
- Umiejętności zarządzania czasem, wielozadaniowości
- Bardzo dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- Ekscytującą pracę w międzynarodowej rozwijającej się firmie
- Możliwość korzystania na co dzień z języka obcego
- Miłą, przyjazną atmosferę i owocowe poniedziałki.