Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży - branża techniczna

zakończona
Opublikowane 2019-10-09 14:09:04

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. sprzedaży - branża techniczna
Gdynia

Opis stanowiska

Aplikuj, jeśli uważasz że sprzedaż i kontakt z klientem, jest tym w czym jesteś dobry/dobra.

Dla naszego klienta szukamy osób z pozytywnym nastawieniem do pracy, która swoim entuzjazmem zarażać będzie innych.

Wyślij swoje CV jeśli jesteś zmotywowany/zmotywowana do działania, wiesz jak budować i utrzymywać kontakty z klientami, jak sprzedawać i negocjować warunki umowy tak, aby każda ze stron była zadowolona.

Szukamy osób otwartych, komunikatywnych, pewnych siebie.

Mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Będzie Ci wtedy łatwiej zaklimatyzować się w firmie i poznać produkty, które sprzedajemy.

 

Twoje główne zadania będą polegać na:

  • Opiece nad klientami firmy
  • Rozbudowie sieci nowych klientów
  • Udziale w spotkaniach z klientami 
  • Obsłudze klientów zgodnie z przyjętymi procesami i standardami, doradztwo techniczne
  • Przygotowaniu oraz zawieraniu poprawnych merytorycznie umów
  • Realizacji celów sprzedażowych
  • Obsługi informatycznych systemów obsługi klienta (ERP, CRM, Subiekt)

Wymagania

  • Opiece nad klientami firmy
  • Rozbudowie sieci nowych klientów
  • Udziale w spotkaniach z klientami 
  • Obsłudze klientów zgodnie z przyjętymi procesami i standardami, doradztwo techniczne
  • Przygotowaniu oraz zawieraniu poprawnych merytorycznie umów
  • Realizacji celów sprzedażowych
  • Obsługi informatycznych systemów obsługi klienta (ERP, CRM, Subiekt)

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia –> atrakcyjne wynagrodzenie + wysokie premie
  • Możliwości rozwoju swoich umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Dodatkowe benefity

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.