Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Lubin
    (59-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik HR

zakończona
Opublikowane 2019-10-16 12:11:08

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik HR
Lubin

Opis stanowiska

Human Services (12366) to ambitnie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej świadcząca usługi w zakresie rekrutacji, selekcji oraz pracy tymczasowej. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Pracownik HR z językiem rosyjskim

Miejsce pracy: Lubin

Zadania:
Kompleksowe i samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych: od określenia potrzeb rekrutacyjnych do pierwszego dnia pracy,
Tworzenie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
Bieżąca obsługa systemów wspierających proces rekrutacji
Bieżący kontakt oraz współpraca z agencjami rekrutacyjnymi oraz agencjami pracy tymczasowej,
Koordynacja zatrudniania pracowników (w tym pracowników tymczasowych),
Utrzymywanie i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami,
Rozpoznanie i analiza lokalnego rynku pracy dotyczącego rekrutacji,
Dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy,
Administrowanie dokumentacją systemową w obszarze HR,
Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących powierzonych procesów.

Wymagania

Oczekujemy:
Doświadczenie w pracy w Dziale Personalnym – min. 3 lata,
Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych – min. 1 rok,
Znajomość specyfiki rekrutacji na stanowiska z branży produkcyjnej,
Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa pracy,
Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych,
Mile widziana znajomość programu
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
mile widziana znajomość języka rosyjskiego,angielskiego.

Oferujemy

Oferujemy:
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwszy m-c umowa zlecenie).

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.