Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/Asystentka ds. Koordynacji Zamówień

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2019-11-22 11:05:32

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/Asystentka ds. Koordynacji Zamówień
Katowice

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży dekoracyjnej w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystent/Asystentka ds. Koordynacji Zamówień

Miejscepracy:  Katowice, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę zamówień, w tym mailowy i telefoniczny kontakt ze sklepami należącymi do sieci marketów budowlanych na terenie całego kraju,
  • Utrzymywanie stałych, pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy,
  • Obsługę reklamacji,
  • Współpracę z handlowcem,
  • Udział w targach branżowych,
  • Obróbkę i wysyłkę zdjęć produktów do sklepu internetowego,
  • Wykonywanie obliczeń w arkuszu Excel służących do przygotowania zamówienia,
  • Wykonywanie innych zadań zleconych.

Wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze wsparcia sprzedaży bądź obsługi klienta,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Czynnego prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do odbywania sporadycznych podróży służbowych,
  • Sumienność i dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • Stała praca w wymiarze ½ lub pełnego etatu w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, komfortowe warunki pracy i motywujące dodatki,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Szkolenie wstępne i bieżące wsparcie przełożonego,
  • Serdeczna atmosfera w pracy oraz dostęp do nielimitowanych herbat smakowych i aromatycznych kaw.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.