Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku RtR Team Manager

zakończona
Opublikowane 2020-03-03 16:26:40

Opis działalności firmy

Talentuno to platforma stworzona by wspierać talenty przy wykorzystaniu potęgi crowdsourcingu. Pragniemy umożliwić każdemu stanie się częścią branży rekrutacyjnej i czerpanie z niej korzyści. Talentuno wykorzystuje technologię, by wspierać każdego w procesie polecania swoich znajomych na otwarte stanowiska i zarabianiu na tym. Nasz napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie Kandydatów przy o wiele niższych kosztach. Demokratyzując branżę rekrutacji, firmy zyskują dostęp do tysięcy rekruterów-freelancerów pracujących na ich sukces. W ten sposób rozwiązujemy odwieczny problem dostępu do zasobów ludzkich.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

RtR Team Manager
Warszawa

Opis stanowiska

What you will do?

  • Manage the accounting team with the objective to constantly improve its efficiency,
  • Conduct employee assessment to ensure further development of the employees and consistency of individual goals with company objectives,
  • Contact the customers in order to explain more complex issues and presents the results and conducted control activities,
  • Update process documents and accounting procedures,
  • Improve and standardizes recorded processes in order to increase efficiency and satisfaction of the internal Customers.
  • Coordinate accounting period closing activities,
  • Checks the general ledger entries with subsidiary ledgers and reconciliation of the general accounts.
  • Delivers data and analyses for audit reasons,

Wymagania

If you have…

  • A minimum of 5 years of experience in General Ledger Accounting (preferably in SSC/BPO environment).
  • At least 2 years of leadership experience with a proven track record of operational effectiveness & efficiency.
  • Bachelor’s degree in Accounting or similar discipline.
  • Strong knowledge on the application of accounting tools and IT systems, with SAP mandatory (Oracle a plus point also).
  • A high level of numerical and analytical skills
  • Very good talking, writing and reading proficiency in English
  • Qualified Accountant (CA, ACCA, CIMA or equivalent) as a plus

Oferujemy

…and would like to have…

  • Exciting job in an international company, which is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation, with significant market share
  • Collaboration with cross-region teams, work in a diverse and supportive team of professionals
  • Induction training - that will help you to smoothly find yourself in our company
  • Special trainings tailored to your needs and career goals
  • Wide choice of benefits

 

…share your CV (in English) with us.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.