Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Częstochowa
    (42-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Zastępca Głównego Księgowego

Częstochowa

, Talentuno Technologies
zakończona
Opublikowane 2020-03-03 16:29:57

Opis działalności firmy

Talentuno to platforma stworzona by wspierać talenty przy wykorzystaniu potęgi crowdsourcingu. Pragniemy umożliwić każdemu stanie się częścią branży rekrutacyjnej i czerpanie z niej korzyści. Talentuno wykorzystuje technologię, by wspierać każdego w procesie polecania swoich znajomych na otwarte stanowiska i zarabianiu na tym. Nasz napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie Kandydatów przy o wiele niższych kosztach. Demokratyzując branżę rekrutacji, firmy zyskują dostęp do tysięcy rekruterów-freelancerów pracujących na ich sukces. W ten sposób rozwiązujemy odwieczny problem dostępu do zasobów ludzkich.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Zastępca Głównego Księgowego
Częstochowa

Opis stanowiska

  • Samodzielne prowadzenie ewidencji operacji gospodarczych zgodnie z właściwymi przepisami prawa
  • Kontrola dokumentów księgowych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi, ich dekretację i księgowanie
  • Koordynowanie oraz wsparcie pracy zespołu księgowego w obszarze: rozliczania delegacji, uzgadniania sald z kontrahentami, kontroli sald kont księgowych oraz monitorowania należności
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla US, GUS i inne
  • Wsparcie w przygotowywanie bilansu miesięcznego i sprawozdania rocznego
  • Tworzenie wewnętrznych raportów i analiz
  • Archiwizacja dokumentów księgowych

Wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla spółek z branży retail
  • Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i / lub rachunkowości
  • Bardzo dobra znajomość  ustawy o rachunkowości oraz pozostałych ustaw dotyczących sfery działalności gospodarczej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość programów klasy ERP,  mile widziana znajomość Dynamics AX
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy dużego zespołu
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Samodzielność, dokładność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (8000 – 10000 pln brutto)
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.