Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Główny Specjalista ds. Klientów Kluczowych

Warszawa

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-05-26 12:22:39

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Główny Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Warszawa

Opis stanowiska

SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.

Dla naszego Klienta – firmy z branży energetycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Główny Specjalista ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację celów sprzedażowych w zakresie energii elektrycznej i gazu na terenie całej Polski,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacji,
  • Monitorowanie rynku i odpowiednią adaptację działań handlowych,
  • Zarządzanie analizami niezbędnymi do realizacji strategii handlowej,
  • Monitoring otoczenia regulacyjnego i konkurencyjnego wpływającego na działalność handlową,
  • Wsparcie i współpracę z innymi działami organizacji,
  • Udział w szkoleniach zwiększających kompetencje produktowe i sprzedażowe.

Wymagania

  • Co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu,
  • Doświadczenia w procesie negocjacji umów handlowych,
  • Doświadczenia sprzedażowego w obszarze Spółek Kapitałowych,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2+/C1,
  • Umiejętność samoorganizacji i nastawienia na realizację celów,
  • Otwartości na nowe wyzwania i umiejętności kreowania nowych metod sprzedaży i pozyskiwania klientów,
  • Znajomości pakietu MS Office,
  • Aktywnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się wysokiej podstawy oraz premii za realizację celów sprzedażowych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, perspektywicznej firmie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód, laptop oraz telefon służbowy),
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. multipart oraz opiekę medyczną),
  • Pracę w miłej atmosferze, w otoczeniu profesjonalistów,
  • Możliwości dalszego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego w intensywnie rozwijającej się branży energetycznej.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.