Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Produkcja

Lokalizacje

  • Oleśnica
    (56-400)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DS. PRODUKCJI

zakończona
Opublikowane 2020-12-03 14:19:01

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DS. PRODUKCJI
Oleśnica

Opis stanowiska

Business Bridge Group jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania i zatrudniania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – wiodącego producenta w branży meblowej – osoby do pracy, na stanowisku: 

 

 

DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DS. PRODUKCJI

Miejsce pracy: okolice Oleśnicy/Ostrzeszowa

 

 

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

  • kompleksowe zarządzanie Działem Produkcyjnym poprzez organizację i kontrolę procesów produkcyjnych, tworzenie strategii itp.,
  • organizacja pracy zespołów pracowników oraz dbanie o ich bezpieczeństwo,
  • zapewnienie ciągłości i kontrola nad właściwym/jakościowym przebiegiem procesów produkcyjnych zgodnie z harmonogramem oraz optymalizacja procesów,
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
  • przestrzeganie założeń budżetowych,
  • kontrola wskaźników efektywności produkcji  oraz  optymalizacja kosztów jakości,
  • sporządzanie raportów z rezultatów działalności produkcyjnej firmy.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz kilkuletnie doświadczenie kierownicze w przemyśle meblarskim,
  • masz wykształcenie wyższe kierunkowe, a dodatkowym atutem będą ukończone studia podyplomowe z zarządzania procesami/zasobami ludzkimi,
  • potrafisz zarządzać budżetem i kosztami produkcji,
  • masz doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników,
  • interesujesz się nowymi trendami na rynku meblarskim, ciągle poszerzasz swoją wiedzę w tym zakresie,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • cechują Cię: wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne, organizacyjne, a także negocjacyjne i przywódcze,
  • potrafisz odważnie i samodzielnie podejmować decyzje nawet pod presją czasu,
  • jesteś osobą o wysokim poczuciu odpowiedzialności i dobrze radzisz sobie ze stresem,
  • dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
  • posiadasz prawo jazdy kat. "B".

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w dużej renomowanej firmie produkującej meble,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, a także atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
  • możliwości rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.