Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Suchy Las
    (62-002)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. (przyjaznego) Telemarketingu z j. niemieckim

zakończona
Opublikowane 2014-12-01 17:39:00

Opis działalności firmy

BCC jest niezależną firmą konsultingową, specjalizującą się w usługach związanych z systemami SAP i w outsourcingu IT. Jesteśmy liderem rynku usług SAP w Polsce, realizujemy projekty na całym świecie. Zapewniamy outsourcing IT w oparciu o bezpieczną infrastrukturę BCC Data Centers.  

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. (przyjaznego) Telemarketingu z j. niemieckim
Suchy Las

Opis stanowiska

Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku jest telefoniczny i mailowy kontakt z potencjalnymi klientami BCC z krajów niemieckojęzycznych. Do obowiązków Specjalisty ds. Telemarketingu należy udział w kampaniach marketingowych realizowanych przez Zespół Marketingu, współpraca z Zespołami Sprzedaży, wyszukiwanie informacji w Internecie i praca z systemem CRM.

 

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
  • doświadczenia w kontakcie z klientami 
  • biegłości w posługiwaniu się narzędziami MS Office i wyszukiwaniu informacji w Internecie
  • samodzielności w działaniu, gotowości do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
  • pozytywnego nastawienia do świata i ludzi oraz poczucia humoru

      

Oferujemy

  • szkolenia wewnętrzne (m.in. w zakresie oferty BCC, systemu CRM, wsparcie mentora)
  • możliwość rozwoju w dużej organizacji działającej na rynku międzynarodowym w sektorze nowych technologii i zaawansowanych usług biznesowych
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, aplikacje systemowe, bazy danych
  • komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.