Praca na stanowisku Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP
Kraków
, Business Bridge Group Sp. z o.o.Opublikowane 2021-02-19 11:56:56
Opis działalności firmy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - producenta z branży instalacyjnej - osoby do pracy na stanowisku:
Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP
Miejsce pracy: okolice Krakowa
Twoje zadania na tym stanowisku pracy:
- kompleksowe zarządzanie i nadzór nad wdrażaniem systemów ERP IFS poprzez rozplanowanie, implementację, kontrolowanie procesów wdrażania systemów w Grupie, w celu spełnienia wymogów biznesowych projektu,
- ścisła współpraca z kluczowymi użytkownikami oraz Działami IT w celu nadzorowania wszystkich faz cyklu życia projektów,
- zapewnienie realizacji zobowiązań w uzgodnionym terminie, kosztach i parametrach jakościowych, a także zarządzanie ryzykiem skutków operacyjnych w projekcie,
- kontrolowanie budżetu projektu, harmonogramu, zasobów, a także koordynowanie przygotowywania dokumentacji wdrożeniowej projektów,
- pełnienie roli eksperta merytorycznego, w tym proponowanie zmian, działań naprawczych, w obszarach wymagających poprawy,
- przygotowywanie okresowych raportów o stanie projektów bezpośrednio do Kierownika Grupy IT.
Wymagania
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, inżynieria oprogramowania/systemów lub pokrewna związana z technologią),
- posiadasz tytuł licencjacki z zakresu zarządzania,
- masz certyfikat PMI - atut mile widziany,
- komunikujesz się w języku angielskim na poziomie B2,
- masz min. 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu IFS w organizacjach międzynarodowych,
- możesz pochwalić się obszerną znajomością procesów biznesowych, a także silnym zrozumieniem operacji biznesowych zachodzących w organizacji,
- posiadasz doświadczenie w przeglądaniu analiz biznesowych, dokumentacji i usprawniania procesów,
- znasz się w praktyce na zarządzaniu projektami, w tym również na koordynacji pracy zespołów projektowych,
- cechują Cię: bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne (zarówno ustne jak i pisemne),
- jesteś osobą ambitną, kreatywną, nastawioną na wprowadzanie innowacyjnych zmian w organizacji,
- potrafisz pracować z różnorodnymi grupami pracowników i rozwiązywać problemy w sposób dojrzały i mądry,
- posiadasz prawo jazdy kat. "B",
- jesteś gotowy do wyjazdów służbowych do innych jednostek w Grupie.
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- ambitną pracę we wdrożeniach systemów IFS w dużej Grupie Kapitałowej,
- kontrakt B2B na 3 lata po okresie próbnym,
- atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
- niezbędne narzędzia do pracy (tablet, telefon komórkowy).