Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Świdnica
    (58-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku E-commerce manager (branża fashion)

zakończona
Opublikowane 2021-06-29 08:40:16

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

E-commerce manager (branża fashion)
Świdnica

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta poszukujemy E-commerce managera w branży fashion.


Jeśli pasjonuje Cię moda to już dziś dołącz do teamu, który dzięki zaangażowaniu, kreatywności i energii codziennie z powodzeniem buduje sukces firmy.

 

 

E-commerce manager (branża fashion)

Miejsce Pracy: Świdnica/Wrocław

 


Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • zarządzanie działem e-commerce,

  • budowanie oraz wdrażanie działań marketingowych z uwzględnieniem nowych trendów w budowaniu wizerunku marki,

  • przeprowadzanie analizy danych i monitorowanie zachodzących zmian przy użyciu dostępnych narzędzi analitycznych,

  • tworzenie i nadzorowanie planów budżetowych, a także kontrola harmonogramów komunikacji marketingowej i Public Relations,

  • śledzenie trendów w branży modowej na rynku mediów społecznościowych,

  • aktywne wspomaganie działu w innych zadaniach w obszarze e-commerce.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie na analogicznym stanowisku, a także zarządzałeś już kilkuosobowym zespołem,

  • interesujesz się branżą fashion i na bieżąco śledzisz trendy usług e-commerce,

  • posiadasz świetną znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM (pod kątem współpracy i rozliczania firmy zewnętrznej), Marketing Automation, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, MS Excel,

  • możesz pochwalić się umiejętnością prowadzenia kampanii reklamowych online (m.in. znajomość mechanizmów i umiejętność rozliczania agencji),

  • znasz zagadnienia związane z reklamami (głównie koszt za kliknięcie CPC i zwrot z kampanii ROAS),

  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,

  • potrafisz szybko reagować na zmiany rynkowe oraz technologiczne,

  • cechują Cię: odwaga do podejmowania nowych wyzwań, nieszablonowość, elastyczność a także otwartość i kreatywność.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • pracę w dynamicznym i młodym zespole, który uwielbia to, co robi,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • możliwość samorealizacji i kreatywności,

  • twórczą i nieformalną atmosferę pracy,

  • normowany czas pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.