Praca na stanowisku Obsługa klienta - telemarketer
Warszawa (Praga-Północ)
, WIGE Consulting Sp. z o.o.Opublikowane 2015-01-22 12:02:51
Opis działalności firmy
Jesteśmy firmą doradczą, działającą w obszarze finansów i funduszy unijnych. Dlatego wszystko, co robimy, to pomoc naszym Klientom realizować ich potrzeby i wizje. Nasza wizja rzetelnej i profesjonalnej Firmy doradczej zapewniającej najwyższej, jakości kompleksowe usługi, ukierunkowana jest na osiągnięcie wszelkich potrzeb w zakresie rozwoju naszych Klientów. Jest realizowana przez nas w praktycznym działaniu.W codziennej pracy stosujemy następujące zasady: każdy Klient jest dla nas najważniejszy patrzymy i wybiegamy w przyszłość kreatywnie myślimy o potrzebach Klienta stawiamy na uczciwość, rzetelność i profesjonalizm Oferta WIGE Consulting związana jest z szeroko pojętym doradztwem biznesowym. Działamy w obszarach doradztwa: Doradztwo unijne – fundusze strukturalne, programy operacyjne, dofinansowania, Doradztwo biznesowe, Doradztwo finansowo – księgowe, Doradztwo informatyczno – wdrożeniowe, Doradztwo we wdrożeniach systemów jakości ISO 9001:2000, Doradztwo we wdrożeniach systemów Bezpieczeństwa i bezpieczeństwa higieny pracy Doradztwo we wdrożeniach systemów zarządzania ochroną środowiska Audyty operacyjneObecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
W związku z rozwojem firmy i chęcią pozyskiwania kolejnych klientów poszukujemy pracowników na stanowisk Telemarketera:
Zakres obowiązków:
• Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację planów sprzedażypodczas kontaktu z klientem biznesowym.
• Aktywna sprzedaż przez telefon usług doradczych dla klientów biznesowych (głównie dla Firm)
• Pozyskiwanie nowych Klientów oraz profesjonalna obsługa obecnych Klientów
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
• Realizowanie założonych planów sprzedaży
• Budowanie pozytywnych relacji z klientem
• Obsługa nowych i obecnych Klientów Firmy
• Współpraca i wsparcie działu sprzedaży w obsłudze Klienta, procesach sprzedaży
Wymagania
• Dobre umiejętności komunikacyjne, interpersonalne (pierwszy kontakt, współpraca z grupą)
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, telemarketingu, funduszach unijnych,
• Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta
• Nienaganna dykcja i głos budzący sympatię
• Wykształcenie minimum średnie (studenci: wyłącznie tryb zaoczny lub absolwenci)
• Znajomość obsługi komputera (MS Office)
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub telemarketingiem
• Doskonała organizacja pracy, systematyczność, samodzielność, punktualność
• Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów
Oferujemy
Oferujemy
• Szkolenie wstępne
• Wynagrodzenie podstawowe + nieograniczona premia uzależniona od wyników (stały system premiowania)
• Godziny pracy: 9-17; poniedziałek-piątek
• Elastyczny czas pracy oraz formy zatrudnienia
• Możliwa modyfikacja zmian zgodnie z dyspozycyjnością Pracownika
• Profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje – w tym wyjazdy szkoleniowe do Klientów