Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Logistyki i Zakupów

Tychy

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-11-30 12:01:49

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Logistyki i Zakupów
Tychy

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

 

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Logistyki i Zakupów

Miejscepracy: Tychy

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zamawianie elementów z zakresu: Pneumatyki, Mechaniki i Oprogramowania,
  • Monitorowanie i nadzorowanie czasu dostaw,
  • Organizowanie transportów, wysyłek oraz prowadzenie dokumentacji logistycznej,
  • Sporządzanie wycen dla innych działów, współpraca z działem ofertowym,
  • Współpraca z magazynem w zakresie kontroli i weryfikacji dostaw,
  • Negocjowanie cen, ustalanie warunków i terminów płatności,
  • Przetwarzanie faktur,
  • Dbanie o utrzymywanie kontaktów i dobrych relacji z dostawcami,
  • Działania z zakresu: poszukiwania, oceny oraz audytów dostawców,
  • Transport awaryjny jako kierowca samochodu służbowego.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie logistyki bądź kierunków technicznych,
  • Doświadczenie w pracy w dziale zakupów lub logistyki,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Sumienność i skrupulatność,
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rysunku technicznego.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na  życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w zgranym i pomocnym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.