Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta

zakończona
Opublikowane 2021-12-10 13:31:58

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta
Wrocław

Opis stanowiska

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta – doradcy oraz dystrybutora urządzeń do automatyki – szukamy osób do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Oława/Tryb hybrydowy

 

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • obsługą zamówień: przyjmowaniem zamówień, wykonywaniem wycen, przygotowywaniem ofert oraz kontaktem z Klientami podczas realizacji zamówień,
  • wysyłką do Klientów, zamówieniami oraz przyjęciami towarów od dostawców,
  • wystawianiem faktur oraz monitorowaniem ich płatności,
  • obsługą reklamacji,
  • współpracą z innymi działami w ramach realizacji procesu obsługi Klienta.

Wymagania

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta (atut mile widziany),
  • z łatwością obsługujesz pakiet  MS Office (Word, Excel, Outlook) lub Google Docs, 
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1 w zakresie pisania wiadomości mail oraz krótkich rozmów telefonicznych,
  • cechuje Cię: gotowość do nauki, nastawienie na współpracę w zespole, zdolności organizacyjne, a także wykazywanie inicjatywy w działaniu.

Oferujemy

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę bądź B2B,
  • pracę w systemie hybrydowym (częściowo na miejscu w biurze oraz zdalnie),
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • podnoszący kompetencje zawodowe pakiet szkoleń,
  • pracę we wspierającym zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.