Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Jelcz-Laskowice
    (55-220)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Controllingu

Jelcz-Laskowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-01-03 14:11:24

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Controllingu
Jelcz-Laskowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

 

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej działającej w branży przemysłowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Controllingu

Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie prognoz krótko- i długoterminowych,
  • Raportowanie wskaźników oraz wsparcie informacyjne dla innych działów w obszarach analizy finansowej,
  • Udział w przygotowywaniu budżetu i forecastów,
  • Udział w projektach i analizach realizowanych przez dział finansowy,
  • Udział w projektach i inicjatywach związanych z optymalizowaniem wybranych procesów,
  • Sporządzanie cyklicznych raportów, statystyk, prognoz i analiz odchyleń,
  • Wykonywanie innych zadań niezbędnych na tym stanowisku.

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego ekonomicznego,
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów/kontrolingu w firmie produkcyjnej,
  • Bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości zarządczej i finansowej,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office, w szczególności Ms Excel,
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności analitycznego i logicznego myślenia,
  • Samodzielności w działaniu, zaangażowania i postawy proaktywnej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w międzynarodowej firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki szkoleniom zewnętrznym i wewnętrznym.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.