Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager w agencji pracy - STAŁA PRACA OD ZARAZ

zakończona
Opublikowane 2022-02-03 16:38:28

Opis działalności firmy

Walter-Fach-Kraft Personal GmbH

Od 24 lat specjalizujemy się w zatrudnianiu pracowników na terenie Niemiec, Austrii oraz Polski. Naszymi partnerami są renomowane przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach. Dzięki współpracy z nami zyskasz m.in. niemiecką lub austriacką umowę o pracę oraz zakwaterowanie. To nie wszystko! Jesteśmy gwarantem konkurencyjnego wynagrodzenia oraz zaliczki już po pierwszym tygodniu pracy. Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś!

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager w agencji pracy - STAŁA PRACA OD ZARAZ
Wrocław

Opis stanowiska

Walter-Fach-Kraft Personal GmbH

to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma zatrudniająca 1500 pracowników w prawie 30 lokalizacjach w Niemczech, Austrii i Polsce.

Chciałbyś zrealizować swoją wizję usług personalnych i świętować sukces w ramach naszej grupy Walter-Fach-Kraft

Jeśli tak to trafiłeś we właściwe miejsce, wesprzyj Nasz oddział we Wrocławiu.

 

 

Do Naszego biura poszukujemy:

Key Account Manager

w agencji pracy

miejsce pracy: Wrocław – Przedmieście Oławskie

 

 

Twoje obowiązki to:

  • identyfikacja potencjału oraz inicjacja niezbędnych kroków mających na celu rozwój oddziału,
  • kształtowanie strategii działania biura oraz kontrola jej realizacji,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • odpowiedzialność za optymalizację kosztów oraz optymalne wykorzystywanie zasobów.

Wymagania

  • możesz pochwalić się dobrymi wynikami w zakresie usług personalnych,
  • masz dobrą znajomość rynku pracy tymczasowej,
  • podchodzisz do wyzwań w sposób kreatywny i zawsze zachowujesz zimną krew,
  • charakteryzujesz się dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz profesjonalnym, a zarazem przyjaznym zachowaniem,
  • Twój poziom zdolności interpersonalnych jest wysoki.

Oferujemy

  • motywacyjny system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju i ciągłego doskonalenia,
  • firmowy samochód, telefon, laptop (również na użytek prywatny)
  • komfortowe warunki pracy,
  • pracę w niemieckiej firmie o europejskim zasięgu,
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • krótkie kanały decyzyjne oraz otwarta komunikacje,
  • przyjazną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.