Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager (START ZARAZ)

zakończona
Opublikowane 2022-02-04 15:12:08

Opis działalności firmy

Walter-Fach-Kraft Personal GmbH

Od 24 lat specjalizujemy się w zatrudnianiu pracowników na terenie Niemiec, Austrii oraz Polski. Naszymi partnerami są renomowane przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach. Dzięki współpracy z nami zyskasz m.in. niemiecką lub austriacką umowę o pracę oraz zakwaterowanie. To nie wszystko! Jesteśmy gwarantem konkurencyjnego wynagrodzenia oraz zaliczki już po pierwszym tygodniu pracy. Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś!

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager (START ZARAZ)
Wrocław

Opis stanowiska

Walter-Fach-Kraft Personal GmbH

to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma zatrudniająca 1500 pracowników w prawie 30 lokalizacjach w Niemczech, Austrii i Polsce.

Chciałbyś zrealizować swoją wizję usług personalnych i świętować sukces w ramach naszej grupy Walter-Fach-Kraft

Jeśli tak to trafiłeś we właściwe miejsce, wesprzyj Nasz oddział we Wrocławiu.

 

 

Do Naszego biura poszukujemy:

Key Account Manager

w agencji pracy

miejsce pracy: Wrocław – Przedmieście Oławskie

 

 

Twoje obowiązki to:

  • identyfikacja potencjału oraz inicjacja niezbędnych kroków mających na celu rozwój oddziału,
  • kształtowanie strategii działania biura oraz kontrola jej realizacji,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • odpowiedzialność za optymalizację kosztów oraz optymalne wykorzystywanie zasobów.

Wymagania

  • możesz pochwalić się dobrymi wynikami w zakresie usług personalnych,
  • masz dobrą znajomość rynku pracy tymczasowej,
  • podchodzisz do wyzwań w sposób kreatywny i zawsze zachowujesz zimną krew,
  • charakteryzujesz się dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz profesjonalnym, a zarazem przyjaznym zachowaniem,
  • Twój poziom zdolności interpersonalnych jest wysoki.

Oferujemy

  • motywacyjny system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju i ciągłego doskonalenia,
  • firmowy samochód, telefon, laptop (również na użytek prywatny)
  • komfortowe warunki pracy,
  • pracę w niemieckiej firmie o europejskim zasięgu,
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • krótkie kanały decyzyjne oraz otwarta komunikacje,
  • przyjazną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.