Praca na stanowisku Koordynator serwisu (HVAC)
Warszawa
, Business Bridge Group Sp. z o.o.Opublikowane 2022-03-02 14:16:49
Opis działalności firmy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta – producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC – szukamy osób do pracy na stanowisku:
Koordynator serwisu (HVAC)
Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckie
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- zarządzaniem kontaktami z klientami posiadającymi podpisane umowy serwisowe,
 - nadzorowaniem realizacji zleceń serwisowych i poprawności ich wykonania,
 - planowaniem i rozliczaniem pracy serwisantów,
 - reagowaniem na pojawiające się sytuacje trudne i ich rozwiązywaniem,
 - współpracą z kierownictwem w zakresie stałej poprawy jakości obsługi klientów i realizacji usług,
 - prowadzeniem niezbędnej dokumentacji.
 
Wymagania
To praca dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz wykształcenie kierunkowe (np. inżynieria środowiska/budowa maszyn/automatyka i robotyka/mechanika itp.),
 - możesz wykazać się doświadczeniem w zarządzaniu małym zespołem,
 - znasz podstawy układów chłodniczych/automatyki/elektryki,
 - cechują Cię: swoboda w nawiązywaniu relacji z klientem oraz umiejętność zarządzania zespołem,
 - posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
 - sprawnie obsługujesz komputer.
 
Oferujemy
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system zadaniowy czasu pracy),
 - atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
 - pakiet szkoleń technicznych/obsługa klienta itp.,
 - dużą samodzielność m.in. w zakresie elastycznego planowania pracy własnej,
 - narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy),
 - bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
 







