Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Milicz
    (56-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Starsza Księgowa/Starszy Księgowy

Milicz

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-04-12 13:47:10

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Starsza Księgowa/Starszy Księgowy
Milicz

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą prestiżowe projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta - firmy z branży produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Starsza Księgowa/Starszy Księgowy

Miejscepracy: okolice Milicza, woj. dolnośląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prawidłowe i terminowe księgowanie dokumentów źródłowych w pełnych księgach,
  • Dokonywanie rozliczeń VAT oraz JPK,
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • Weryfikację kosztów pod względem prawidłowości zapisów,
  • Uzgadnianie sprzedaży hurtowej i detalicznej,
  • Realizację zadań związanych z fakturami sprzedaży oraz korektami,
  • Wykonywanie innych pokrewnych zadań.

Wymagania

  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze pełnej księgowości,
  • Doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości przepisów podatkowych oraz przepisów UoR,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu Office, w szczególności Excela,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania, samodzielności w działaniu, dokładności i rzetelności.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu,
  • Profesjonalne wdrożenie do pracy,
  • Nowoczesne narzędzia i przyjazne środowisko pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Benefity pracownicze: prywatną opiekę lekarską oraz benefity w ramach ZFŚS.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.