Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-077)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Zastępca Kierownika Salonu/Doradca Klienta

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-04-12 15:39:09

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Zastępca Kierownika Salonu/Doradca Klienta
Katowice

Opis stanowiska

SMART – HR jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta  firmy handlowej, specjalizującej się w markach premium z branży wnętrzarskiej, działającej na rynku krajowym i w związku z jej intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby do nowotworzonego oddziału na stanowisko:

 

Zastępca Kierownika Salonu/Doradca Klienta

Miejsce pracy: Katowice, woj. śląskie

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Umiejętne zarządzanie sklepem podczas nieobecności Managera Salonu,
  • Kierowanie zespołem i motywowanie pracowników do osiągania zamierzonych celów,
  • Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, a tym samym rozwój bazy klientów salonu, Dbanie o długofalowe relacje z klientami,
  • Przygotowywanie umów i ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych,
  • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta - zarówno klienta indywidualnego, jak i biznesowego,
  • Odpowiedzialność za całokształt procesu sprzedaży (od pozyskania klienta do finalizacji umowy),
  • Praca z klientem zarówno bezpośrednio w środowisku inwestycji, jak i w salonie,
  • Wdrażanie własnych pomysłów dotyczących prac projektowych/ ekspozycyjnych w Salonie,
  • Monitorowanie rentowności i wyników sprzedaży, tworzenie raportów i zestawień,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Co najmniej 2 letniego doświadczenia w obsłudze klienta B2C w branży wyposażenia wnętrz,
  • Doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku osoby zarządzającej zespołem,
  • Znajomości branży marek premium w sektorze wyposażenia wnętrz,
  • Doświadczenie w projektowaniu wnętrz będzie dodatkowym atutem,
  • Aktualnej wiedzy i znajomości trendów wnętrzarskich,
  • Wysoko rozwiniętych zdolności  komunikacyjnych, samodzielności w realizacji zadań oraz zaangażowania,
  • Czynnego prawo jazdy kat. B,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Praktycznej znajomości programu Excel,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy

  • Pracę w ekskluzywnym salonie promującym produkty marek premium,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i systemem premiowy,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów dotyczących tworzenia marki,
  • Uczestnictwo w międzynarodowych eventach wnętrzarskich,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Gruntowne przeszkolenie i możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.