Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Samodzielny/a Księgowy/a

zakończona
Opublikowane 2022-04-15 14:35:05

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Samodzielny/a Księgowy/a
Wrocław

Opis stanowiska

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży OZE (Fotowoltaika)- szukamy osób do pracy  na stanowisku:

 Samodzielny/a Księgowy/a

 Miejsce pracy: Wrocław

 

 

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • prowadzeniem ksiąg podatkowych dla kilku spółek  zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego,
  • księgowaniem faktur sprzedażowych i zakupowych (krajowych i zagranicznych),
  • sporządzaniem i składaniem deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT),
  • uzgadnianiem rejestru VAT i VAT UE,
  • sporządzaniem okresowych  rocznych sprawozdań finansowych,
  • tworzeniem  raportów do GUS,
  • zastępstwem/pomocą w naliczaniu i księgowaniu list płac.

Wymagania

To praca dla Ciebie, jeśli:

 

  • posiadasz wykształcenie kierunkowe (rachunkowość bądź pokrewne),
  • masz min. trzyletnie doświadczenie w obszarze księgowości, kadr i płac w firmie produkcyjnej czy usługowej,
  • odznaczasz się praktyczną znajomością prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office oraz programów księgowych tj. Enova,
  • znasz terminologię rachunkowości w języku angielskim lub niemieckim (atut mile widziany),
  • cechują Cię: dokładność, sumienność, terminowość, a także odpowiedzialność i zaangażowanie.

Oferujemy

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wsparcie i możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w różnorodnych kursach i szkoleniach powiązanych ze stanowiskiem pracy,
  • narzędzia pracy tj. laptop, telefon,
  • dodatkowe benefity tj. pakiet medyczny.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.